Підменю

Новости

22/01/2016
Транспортні витрати підприємств зросли на 50%, підрахував міністр Абромавічус Росія затримує на своїй території транзитний український транспорт. Про це заявив глава Міністерства економічного розвитку і торгівлі (МЕРТ) Айварас Абромавічус. "Незважаючи на довгий процес тристоронніх переговорів, у яких ми були змушені брати участь – було принаймні 16 зустрічей на високому рівні – наші сусіди прийняли прогнозоване і політично мотивоване рішення обмежити експорт з України", – Заявив Абромавічу
22/01/2016
Итак, имеем свершившийся факт - в Украине с 1 января этого года действуют новые экологические стандарты Евро-5. То есть, производство и импорт авто, которые не соответствуют Евро-5 в Украине запрещено. Не стану рассказывать подробности о "подводных течениях" и истории введения у нас европейских стандартов Евро-3, Евро-4 и теперь Евро-5, так как читателям с этими знаниями жить тяжелее только станет, а лучше развею некоторые мифы вокруг "Евро-5". Миф №1: стандарту Евро 5 соответ
13/12/2015
В стране Восходящего солнца подвели итоги местного конкурса “Автомобиль года”. Лучшей машиной 2015 года вновь стала “Мазда”, а именно — MX-5 нового поколения.
13/12/2015
Будівництво траси довжиною 2 кілометри на автодорозі Е16 буде закінчено в квітні наступного року. Вона стане однією з перших автодоріг у світі для вантажних електромобілів. Проект продовжує випробування, які проводилися на тестовому відрізку в Берліні.
30/07/2015
На друге півріччя 2015 року угорська сторона передала нам дозволи, більша частина яких потребує оплати податку при їх використанні на території Угорщини.

Новости

Оплата податку при використанні платних угорських дозволів на території Угорщини!
30/07/2015

На друге півріччя 2015 року угорська сторона передала нам дозволи, більша частина яких потребує оплати податку при їх використанні на території Угорщини. Це стосується всіх переданих універсальних дозволів (10000 штук) і дозволів в/з третіх країн (250 штук) та частини транзитних дозволів (3000 штук).

Відповідно до інформації, отриманої від Міністерства національного розвитку Угорщини, точні суми податку на транспортні засоби при використанні цих дозволів є наступні:

- Для двосторонніх перевезень: 30.000 форинтів за в’їзд і 30.000 форинтів для зворотної поїздки (60.000 форинтів в цілому).

- Для транзитних перевезень: 60.000 форинтів за поїздку в одному напрямку (тому, коли дозвіл використовується для обох напрямків, ця сума становить 120.000 форинтів в цілому).

- Для перевезень в/з третіх країн: суми податку такі ж, як для транзитних перевезень.

Українські перевізники зобов’язані виконувати в’їзд та виїзд на/з територію Угорщини на підставі цих дозволів (жовтого кольору) тільки через пункт перетину кордону «Чоп/ Захонь». Транспортний податок повинен бути сплачений так званими «акцизними марками» (угорською мовою: illetékbélyeg). Вони повинні бути нанесені на дозвіл, і час перетину кордону (рік-місяць-день-час) повинен бути написаний на марці. Марки дійсні на території Угорщини для поїздки у прямому і зворотному напрямках протягом максимум 48 годин.

Практично, «Захонь» є єдиним прикордонним пунктом, обладнаним інфраструктурою для придбання марок. Купівля їх у будь-яких інших звичайних пунктах перетину кордону (в основному на внутрішньому Шенгенському кордоні зі Словаччиною) може створити труднощі для перевізників.

Також повідомляємо, що Секретаріат АсМАП України направив лист до Міністерства інфраструктури від 16.07.2015 № 3/14-3/1385п з приводу того, що угорська сторона не дотримується домовленостей, досягнутих під час засідання Змішаної українсько-угорської Комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень, яке відбулося 17 березня 2015 року в Будапешті, в частині оплати податку при перевезеннях в/з третіх країн та обмеження в’їзду до Угорщини по платних дозволах через пункт пропуску «Захонь».

comments powered by Disqus